Vichy, Idéalia Skin Sleep Regenerujący balsam w żelu na noc

Przez ostatnie lata wiele się zmieniło w mojej pielęgnacji, zmieniłam się również ja. Kiedyś używałam kosmetyków do pielęgnacji bardzo nieregularnie, teraz jest zupełnie inaczej. Moje zakupy są przemyślane i wybieram produkty dopasowane do mojej skóry, a także takie, których skład mi odpowiada.

Poznaliście już kosmetyki Vichy z serii Idéalia? To bardzo znane produkty, chyba jedne z najbardziej popularnych od Vichy. Ja do tej pory tę serię znałam tylko z reklam, ale najwyższa pora by przetestować ją na własnej skórze i zrecenzować dla Was.

Na pierwszy ogień wybrałam Idéalia Skin Sleep Regenerujący balsam w żelu na noc. Często nie zdajemy sobie nawet sprawy, jak ważna jest nocna regeneracja skóry, a jest bardzo ważna!

Opis producenta:
Krem regenerujący na noc Idéalia Skin Sleep to zaawansowana formuła opracowana przez ekspertów Vichy. Wysoka skuteczność to zasługa kompleksu aktywnych składników pielęgnujących, które odtwarzają efekty regenerującego snu.
• Kwas hialuronowy zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Poprawia sprężystość skóry.
• Kwas glicyryzynowy wykazuje właściwości kojące, zmniejszając ryzyko podrażnień. Hamuje enzymy rozkładające kwas hialuronowy.
• Kofeina - działa pobudzająco. Stymuluje mikrokrążenie, redukując widoczność opuchnięć. Zmniejsza widoczność oznak zmęczenia.
• Witamina B3 - ma właściwości zwężające pory, redukuje zaczerwienienia.
• Olejki naprawcze (olej z pestek moreli + Ceramid 5) dostarczają lipidy, wpływają na funkcję bariery ochronnej, posiadają działanie zmiękczające i przeciwzapalne.
• Adenozyna - działa przeciwzmarszczkowo i wygładzająco, zmniejszając widoczność oznak starzenia.


Efekt? Po przebudzeniu skóra jest wypoczęta, nawilżona i rozświetlona. Pory są zwężone, skóra jest wygładzona i sprężysta, nawet po źle przespanej nocy.
Regenerujący balsam w żelu na noc Idéalia Skin Sleep to hipoalergiczna formuła. Bez parabenów.


Moja opinia:
Opakowanie jest eleganckie, kobiece i dość ciężkie, a nakrętka to lusterko. Krem zapakowano w kartonik z dokładnym opisem produktu, a nawet obrazkowym opisem jak go nakładać. Opakowanie ma pojemność 50 ml, a cena to około 85 zł. 
Aplikacja kremu jest bardzo przyjemna, produkt ma idealną lekką, żelową konsystencję, która dobrze się wchłania. Pachnie bardzo ładnie i kojąco, wyczuwam jaśmin oraz zieloną herbatę. Krem nie pozostawia tłustego filmu na twarzy, po aplikacji skóra jest nawilżona, pięknie pachnie, jest świeża i gładka. O poranku czuję, że moja twarz jest przyjemna w dotyku, a im dłużej stosuję ten krem, tym moja cera staje się bardziej rozświetlona i promienna. Zauważyłam także mniejsze cienie pod oczami, które dość często się u mnie pojawiają. 
Niestety nie śpię tyle, ile powinnam, kładę się późno, a wstaję dość wcześnie, ale mam już tak od lat. Kosmetyki na pewno nie zastąpią snu, ale pomagają zniwelować oznaki zmęczenia i poprawiają stan cery.
Formuła: AQUA / WATER - GLYCERIN - ALCOHOL DENAT. - PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL - ISONONYL ISONONANOATE - POLYSORBATE 20 - NIACINAMIDE - DIMETHICONE - PROPANEDIOL - ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE - PEG-20 METHYL GLUCOSE SESQUISTEARATE - AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE - BHT - C13-14 ISOPARAFFIN - CI 17200 / RED 33 - CI 15985 / YELLOW 6 - TRIETHANOLAMINE - CAFFEINE - SODIUM HYALURONATE - PHENOXYETHANOL - ADENOSINE - TOCOPHERYL ACETATE - DISODIUM EDTA - DIPOTASSIUM GLYCYRRHIZATE - CAPRYLYL GLYCOL - CAPRYLOYL SALICYLIC ACID - LAURETH-7 - HYDROXYPALMITOYL SPHINGANINE - XANTHAN GUM - POLYACRYLAMIDE - ACRYLATES COPOLYMER - PARFUM / FRAGRANCE

Regenerujący balsam w żelu na noc jest kolejnym produktem od Vichy, zaraz po upiększającym olejku micelarnym do demakijażu, który bardzo mi się spodobał i mogę Wam go z czystym sumieniem polecić.

Komentarze

  1. Bardzo przyjemny produkt i faktycznie twarz jest bardziej wypoczęta. Bardziej zależy mi na skutecznym nawilżeniu bez lepkiej warstwy i z tego kosmetyk wywiązuje się świetnie. Jeszcze do niego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze miałam jego próbki ale poszly na dłonie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie. Będę musiała się wybrać na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena nie odstrasza, dzięki za ciekawy pomysł na test ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)