Fit ciasteczka z masłem orzechowym


Macie ochotę na świąteczne ciacha z masłem orzechowym?

Mam dla Was przepis na ciasteczka z moim ulubionym składnikiem – masłem orzechowym, czy może być coś lepszego?

Składniki (ok. 25 ciasteczek): 

  • 150g mąki z ciecierzycy
  • 50g ksylitolu  
  • 2 jajka
  • 20g roztopionego oleju kokosowego  
  • 3 łyżki masła orzechowego bez cukru
  • łyżeczka proszku do pieczenia
Wykonanie: wszystkie składniki dokładnie wymieszać ze sobą, zagnieść i owinąć folią spożywczą, odstawić do lodówki na godzinkę. Ciasto rozwałkowujemy, wycinamy kółeczka i odbijamy wzorek pieczątką*. Wykładamy na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia. Pieczemy w 180 stopniach przez 20 minut.

*Zestaw 3 pieczątek kupiłam w Pepco.


Smacznego!

Komentarze

  1. ale super ciasteczka, ja sama z nutelli dostałam taki stempelek do ciastek i musze się zabrać do ich przyrządzenia może skorzystam z Twojego przepisu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pieczątki są super, wzorki wychodzą rewelacyjnie!

      Usuń
  2. Fajny przepis, musze podsunac swojemu facetowi, bo on ostatnio wzial sie za zdrowe ciasteczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają cudownie, a smakują pewnie jeszcze lepiej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty przepis, na pewno smaczne ciasteczka (uwielbiam masło orzechowe!), ale zamieniłam mąkę z ciecierzycy na inną :) Dziękuję za inspirację na święta! Pozdrawiam Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, jeśli lubicie koty i chciałybyście wygrać mascarę Estee Lauder w moim pierwszym konkursie, zapraszam! PS. Koty są naprawdę urocze;)
    http://testujzkotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewniamy medycynie do leczenia różnego rodzaju problemów zdrowotnych, poprzez zastosowanie leku, który jest już zapewnione ziarno można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają mega zachęcająco :) w sam raz do porannej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami udaje mi się je dłużej przechować bo idealnie pasują na wolne popołudnie przy herbatce :) Zwłaszcza kiedy herbata jest zaparzana na filtrowanej wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniaaam!
    Ile mogą mieć kalorii? Szukam jakiejś przekąski ale mało kalorycznej, albo czegoś na śniadanko do kawy...

    PS Uwielbiam Twój blog - jestem Kasia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super !!
    buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają i na pewno sobie je zrobię ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fit :) Ja mam w domu wodę fit - wodę z filtra redox - można na niej zaparzyć herbatę do tych fit ciasteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo smakowicie, może to idealna przekąska na dietę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale smakowicie wyglądają, muszę wypróbować przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają super, a za masłem orzechowym przepadam :) zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A dlaczego one są fit? Same ciasteczka na pewno są przepyszne ale fit kojarzy mi się z odchudzaniem a masło orzechowe jest bardzo kaloryczne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super przepis, uwielbiam masło orzechowe więc na pewno je wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczne, aż szkoda zjadać :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądają uroczo i smacznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)