W oczekiwaniu na Black Friday: Co to takiego?

O tym, że lubię zakupy, na pewno już wiecie i często przeglądacie moje zakupowe posty, prawda? Nie ma co ukrywać, że większość z nas, tak jak ja to lubi. Kiedyś wybierałam się na zakupy do Centrum Handlowego, ale od kilku lat większość rzeczy zamawiam i kupuję przez internet. Mam swoje ulubione sklepy, portale i możliwość kupowania z całego Świata! Nie boję się kupować z Azji czy Stanów, a kupowałam nawet z Indii czy Rosji. Często ktoś pyta " a gdzie to kupiłaś", a kiedy odpowiadam, że przez internet z Chin, są w szoku, a mnie dziwi to, że dla nich to takie dziwne. Wystarczy mieć konto na PayPal lub kartę kredytową i możemy robić zakupy na całym Świecie!

Istne szaleństwo zakupów szykuje się już 25 listopada, kiedy to mamy Czarny Piątek, to właśnie wtedy przypada wielka wyprzedaż wszelkiego rodzaju towarów w wielu biorących w tej akcji udział sklepach stacjonarnych oraz internetowych określana jako Black Friday Polska 2016.

Black Friday przybył do nas ze Stanów Zjednoczonych, jest to niemal zakupowe święto, które rozpoczyna sezon zakupowy przed Bożym Narodzeniem. W USA wiele punktów sprzedaży czynnych jest w dodatkowych godzinach, niekiedy nawet całą dobę, oferując jednodniowe okazje i zniżki. W Stanach Zjednoczonych jest to często najbardziej dochodowy dzień dla sprzedawców; w ten dzień od wielu lat zakupów dokonuje ponad 100 milionów Amerykanów, którzy wręcz koczują przed sklepami, aby zdobyć to, na co czekają. Ta liczba robi wrażenie, prawda? W Polsce popularność tego święta konsumentów również rośnie z roku na rok, zrzeszając coraz to liczniejsze grono sprzedawców i jednocześnie przyciągając coraz to większe rzesze kupujących.

Jestem bardzo ciekawa co w tym roku będę miała okazję kupić w okazyjnej cenie, mam chrapkę na kilka przedmiotów i nadzieję, że tegoroczny Czarny Piątek pomoże mi się na nie w końcu zdecydować.

Istnieje wiele stron internetowych, gdzie na kupujących czekają specjalne kody rabatowe na te właśnie okazję, taką stroną jest między innymi Kupon.pl.

Asortyment, jaki objęty jest promocją i zniżkami, to przede wszystkim ubrania, kosmetyki, akcesoria, elektronika itp. Każdy znajdzie coś dla siebie. Najbardziej czekam na promocje markowych ubrań, butów, perfum, ale potrzebuję także solidnej prostownicy do włosów i nowego aparatu fotograficznego, a do tego chciałabym przy okazji Black Friday zrobić zakupy bożonarodzeniowe dla moich bliskich. Aktualnie w Perfumerii Douglas można skorzystać z promocji i liczyć na zniżkę -10% na cały asortyment! Nie muszę już chyba wspominać, że w Douglas znajdziecie wiele ciekawych kosmetyków pielęgnacyjnych, perfum, akcesoriów do makijażu i wiele innych! Sama całkiem niedawno skorzystałam z kodu rabatowego Douglas i kupiłam perfumy, o których marzyłam od dawna: Dior J'adore <3 Ceny regularne często powalają, a korzystając z promocji możemy sporo zaoszczędzić.

Czy tak jak ja czekacie na Black Friday? Macie już coś na oku, co bardzo chcielibyście kupić w tym roku? Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi wishlistami, może coś jeszcze podpatrzę :)

Komentarze

  1. Kurcze zapomniałam o nim. W zeszłym roku poszalałam. W tym niestety ale nawet nie patrzę na obniżki żeby sobie chęci nie robić... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy skorzystam pewnie cos spontanicznie kupie jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja postanowiłam zrobić sobie detoks od paczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej na ten dzień nie czekam. Jeśli skorzystam to pewnie z poświątecznych wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w zeszłym roku za późno się zorientowałam i nie byłam finansowo przygotowana, ale w tym roku nadrobię ;) liczę głównie na jakieś lakierowe promocje na zagranicznych stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fakt, na black friday są świetne zniżki. fajnie, że coraz więcej sklepów dołącza do tej akcji i w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie korzystałam nigdy:) może w tym roku coś kupie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)