Lakiery MOOV: Delikatne, dziewczęce mani

Witajcie po dłuższej przerwie, spowodowanej spontanicznym wyjazdem do Grecji oraz wieloma innymi sprawami, które pochłaniają większość mojego wolnego czasu. Do tego jeszcze całkowicie padła mi funkcja auto-fokusa w aparacie, a nie mam kiedy dać go do naprawy. Jak żyć?

Dziś przychodzę do Was z delikatnym i bardzo dziewczęcym mani, które wykonałam w całości lakierami marki moov, które jest wyłączną marką sklepów Kontigo. Znacie ten sklep, jeśli tak to super, a jeśli nie, to musicie go koniecznie odwiedzić. Obsługa jest znakomita, a asortyment i marki wyłączne powalają na kolana, ja szczególnie upodobałam sobie markę #BIOLOVE, ale o niej w innym poście.

Lakiery #moov mam w kilku odcieniach, ale moje ulubione, to właśnie duet Laura oraz Crazy 2, lubię takie delikatne połączenia, a to szczególnie sobie ostatnio upodobałam. Lakiery są malutkie, ich pojemność to 6 ml, pędzelek jest wygodny i szeroki, ale nie za szeroki, dobrze się nim operuje.
Lakier pokrył w pełni po 3 cienkich warstwach, nie pozostawił smug, bardzo dobrze się rozprowadza.
Laura ma piękne kremowe wykończenie, a Crazy 2 to mieniący się glitter.
Do wykonania zdobienia użyłam: 
  • Bazy pod lakier, marki moov
  • Lakieru Laura, marki moov
  • Lakieru Crazy nr 2, marki moov
  • Topu nawierzchniowego
  • Pisaka nawilżającego do skórek
Produkty marki moov kupicie jedynie w sklepach Kontigo, a adresy sklepów znajdziecie tutaj.

Jak podoba Wam się moja propozycja?

Komentarze

  1. Nie znam kompletnie tych lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne tylko w sklepie kosmetycznym Kontigo, kojarzysz?

      Usuń
  2. Ślicznie :) mega kobieco ale nie nudnie i nie za słodko :) jestem za !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten mani jest bardzo dziewczęcy i słodki :) Ja uwielbiam takie paznokcie, ale lubię też zadziorne z charakterkiem ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o tych lakierach, ale pięknie się błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Manicure skojarzył mi się z Barbie i taką dziewczyną typu "amerykańska księżniczka". Naprawdę bardzo dziewczęcy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzyłem na te lakiery kilkakrotnie ale bałam sie o jakość. Teraz wiem, że mogę brać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super i takie dziewczęce!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)