Projekt: Dziewczny na rowery!

Moja rowerowa pasja cały czas się rozwija, nie wyobrażam sobie w tej chwili, abym przestała jeździć. Wciąga mnie to coraz bardziej, to mój ulubiony sport i ogromnie się cieszę, że postanowiłam zmienić swoje życie, a rower bardzo mi w tym pomógł!

Jeśli śledzicie moje Media Społecznościowe, to wiecie doskonale o tym, że razem z inną blogerką, a zarazem moją przyjaciółką Marzeną (Pomorzanka na Kujawach) ruszamy w rowerową wyprawę! 
Pomysł narodził się w mojej głowie kilka miesięcy temu, opowiedziałam o nim Marzenie i tak właśnie stworzyłyśmy projekt, który nazwałyśmy "Dziewczyny na Rowery". 
Zarówno ja, jak i Marzena lubimy aktywnie spędzać czas, jazda rowerem jest tym, co lubimy robić razem, niestety rzadko mamy do tego okazję. W naszą pierwszą wyprawę, piszę pierwszą, ponieważ chcemy kontynuować projekt wybieramy Kaszubską Marszrutę- liczącą ok. 160 km malowniczą trasę rowerową biegnącą przez gminy : Chojnice, Czersk, Brusy i Konarzyny.
Wyjeżdżamy w piątek 29 lipca, aby przez cały weekend rozkoszować się naturą, mamy również nadzieję, że uda nam się wykąpać w którymś z licznych jezior, które znajdują się na naszej trasie.

Do wyjazdu przygotowujemy się od dobrego miesiąca, zadbałyśmy o wyposażenie rowerowe, stroje, kaski, mini kosmetyki, apteczkę, pakiet suchego prowiantu oraz inne niezbędne rzeczy. Zaplanowałyśmy 2 noclegi po drodze, pierwszy w Brusach, a drugi w Charzykowach. Oba miejsca znam, ale tym razem mam nadzieję, że poznam trochę bliżej, tak samo jak pozostałe, które znajdują się na naszej trasie. 

Szczegółowy opis wyposażenia, które zabieramy ze sobą, opiszemy przed wyjazdem na blogach, a cały wyjazd będziemy na bieżąco relacjonować w Mediach Społecznościowych. Już teraz zapraszam do śledzenia.
Mamy cel, chcemy wypromować naszą podróż rowerowąi zachęcić inne dziewczyny do wspólnej jazdy. W pierwszą trasę ruszamy same, ale mamy nadzieję, ze już podczas kolejnych wyjazdów będzie nas dużo, dużo więcej. Jak już wspomniałam, nie będzie to jednorazowy wyjazd, chcemy jeździć cyklicznie i obierać coraz to nowe trasy. Do wspólnej jazdy zachęcamy kobiety w każdym wieku i nie tylko z naszego regionu, ale z całej Polski. Region jest przepiękny, więc warto połączyć zwiedzanie wraz z aktywnością fizyczną. Jazda nie będzie też wyczerpująca, nie chcemy się z nikim ścigać i bić rekordów prędkości, aby każdy mógł do nas dołączyć.
To co, wsiadacie z nami na rowery?

____________________________
Partnerzy wyjazdu:
https://web.facebook.com/ZmianyZmiany/

http://sekreturody.com/

https://www.olympus.pl/

http://www.netto.pl/


Komentarze

  1. Marzy mi się taka dłuższa trasa, ale praca w weekendy skutecznie zabija tę myśl w zarodku. Póki co zadowalam się popołudniowymi trasami po 20-30 km ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20-30 km to najlepsza aktywność rowerowa po pracy, sama tak jeżdżę najczęściej :)

      Usuń
  2. Grzechem będzie powiedzieć pod tym postem, ale niestety jestem zmuszona to zrobić... Ja nawet nie mam roweru.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pomysł! :) ja jestem akurat w Holandii i jazda rowerem stała się taką rutyną, że nie wyobrażam sobie powrotu do Polski i jechanie do sklepu samochodem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Holandii na pewno jest więcej rowerów niż aut, co?

      Usuń
  4. Będzie moc! :) Mam nadzieję, że przyłączy się do nas więcej osób i już podczas następnego wyjazdu będzie nas cała masa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Nie mogę się już doczekać, odliczam dni!!!

      Usuń
  5. Cóż, choć sama raczej bym nie dołączyła do takiej akcji - rowery to zupełnie nie moja bajka - to życzę Wam dobrej zabawy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i rower o nie, ale będę wam kibicować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za obie! jak będziecie organizowac coś obok to sie chętnie przyłączę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zapraszamy w Bory, jest tu całe mnóstwo tras rowerowych :)

      Usuń
  8. W tym roku niestety nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, kibicuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na to, żeby aktywnie spędzić swój wolny czas i zacząć zdrowy tryb życia, którego bardzo brakuje dzisiejszym ludziom.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)