La Roche-Posay, Żel myjący Lipikar

W poprzednim poście opisałam rewelacyjny produkt od Vichy, PURETÉ THERMALE Upiększający olejek micelarny do demakijażu i tak jak wspominałam kosmetyków marek Vichy oraz La Roche-Posay używałam za czasów liceum, od tej pory minęło już kilka ładnych lat, więc pora na odświeżenie naszej znajomości. Dziś przychodzę do Was z recenzją kojącego i ochronnego żelu myjącego do twarzy i ciała Lipikar od La Roche-Posay.

Opis producenta:
Żel myjący Lipikar La Roche-Posay to produkt o uniwersalnym zastosowaniu. Może być wykorzystany jako oczyszczający żel do mycia twarzy, delikatny szampon dla niemowląt czy produkt odpowiedni do codziennej higieny miejsc intymnych.
Podwójna moc działania:
• głębokie oczyszczenie, by usunąć zanieczyszczenia i zapewnić skórze komfort,
• ochrona przed wysuszeniem i uczuciem napięcia, by pielęgnować nawet wrażliwą skórę.
Żel do mycia twarzy i całego ciała to formuła bazująca na aktywnych składnikach myjących połączonych ze składnikami pielęgnującymi. Lipikar wzbogacony niacynamidem, masłem Karite i gliceryną łagodzi podrażnienia oraz uzupełnia poziom lipidów.
Bezzapachowa formuła pozbawiona parabenów świetnie sprawdzi się w przypadku skóry wrażliwej. Dlatego żel polecany jest do codziennej pielęgnacji skóry niemowląt, dzieci i dorosłych.

Moja opinia:
Butelka z zamknięciem na klik, jest niebieska, ale jednocześnie przezroczysta, dzięki czemu widzę dokładnie, ile jeszcze produktu pozostało. Plastik, z jakiego zostało wykonane opakowanie jest odpowiednio twardy, dzięki czemu butelka nie odkształca się. Opakowanie ma pojemność 400 ml, a cena to około 35 zł.
Żel ma bardzo ładny świeży zapach, jest długo wyczuwalny na skórze. Produkt ma przyjemną konsystencję, dobrze się pieni, jest wydajny. Stosuję go do mycia ciała, ale również niekiedy i twarzy, jest delikatny, ale dobrze oczyszcza skórę, nie podrażnia. Skóra po umyciu jest delikatna i nawilżona, nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Działa przyjemnie łagodząco i kojąco, kiedy za bardzo spiekłam się na słońcu, przyniósł mi delikatną ulgę. Pozostawia uczucie świeżości na skórze. Ma bardzo dobry skład, nie zawiera parabenów.

Cena jest trochę za wysoka jak za pojemność 400ml, dużo bardziej opłaca się kupić ten produkt w opakowaniu o pojemności 750ml, dopłacając jedynie ok 8 zł.
Formuła: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Glycerin, Coco-Betaine, Polysorbate 20, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Cocamide MEA, Niacinamide, Parfum (Fragrance),PEG-55 Propylene Glycol Oleate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Shea Butter Glycerides, Polyquaternium-11, PPG-5-Ceteth-20, Propylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sodium Benzoate, Sodium Chloride,Sodium Hydroxide.
Podsumowując, żel się u mnie sprawdził, bardzo podoba mi się jego zapach i działanie, ale nie jest to mój "żelowy" must have. Mam sporo bardzo fajnych żeli do mycia i ten jest wysoko w moim rankingu, ale cena jednak jest za wysoka, abym decydowała się go kupować regularnie. Nie mniej jednak polecam, czytałam wiele pozytywnych opinii tego produktu od osób ze skóra atopową czy trądzikiem.

Komentarze

  1. Zdecydowanie wolę inwestować w rzeczy do pielęgnacji twarzy niż w żele do mycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ale potrafię też wydać sporo na kosmetyki do pielęgnacji.

      Usuń
  2. hm, jakoś cena faktycznie nie przemawia na jego korzyść:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za żelami myjącymi, częściej sięgam po pianki ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty La Roche Posay, ale czasami cena odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sounds nice! But I guess I'll keep looking too for "the one"

    Coco | The Beauty Milk

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałyście kiedyś styczność ze sklepem ekobieca.pl? Potrzebuję info czy warto coś tam zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja zamawiam tam dosyć często i jest wszystko na duży plus ;) Osobiście polecam ;)

      Usuń
  7. La Roche Posay to marka, z którą mam złe doświadczenia, więc raczej nie skuszę się na ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)