Relacja: Blog Conference Poznań 2016

Są takie imprezy blogerskie, na których po prostu muszę być i czekam na nie przez cały rok, jedną z nich jest #BCPoznań2016. Impreza odbyła się po raz drugi i przyciągnęła do Poznania jeszcze więcej twórców, niż w ubiegłym roku. Zapraszam do przeczytania mojej ubiegłorocznej relacji

Za co lubię tę Konferencję? Jest wiele powodów:

Jednym z nich jest samo miasto, pojawiam się w Poznaniu coraz częściej i za każdym razem wracam z tego miasta, pełna energii. Baza noclegowa, tutaj #Poznań #‎PoznanTravel‬ jest jednym z miast, które mają świetne i niedrogie hostele, przekonałam się o tym po raz drugi. Tym razem wybrałam hostel Rosemary's Hostel w samym centrum i serdecznie polecam! Świetna lokalizacja, przyjemny pokój i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Żałuję tylko, że nie miałam zbyt wiele czasu na spacer po Starówce, ale nadrobię następnym razem. Po dniu pełnym wrażeń na Konferencji, potrzebowałam chwili relaksu.
Warsztaty, choć nie zdążyłam zapisać się na nie w wyznaczonym terminie, to udało mi się wbić na te, które najbardziej mnie interesowały, czyli Semilac! Wbiłam, nauczyłam się jak nakładać hybrydy i to na paznokciach innej blogerki, istne szaleństwo. Z tego co wiem, to wszystko ładnie się trzyma, całe szczęście ^^ Swoim paznokci użyczyła mi przemiła Marysia, na której kanał na YT serdecznie Was zapraszam. 
W podziękowaniu za udział w warsztatach, każda z uczestniczek otrzymała prezent i nie uwierzycie, ale mam swój zestaw startowy Semilac, YEAH!!! Pazury już zrobione, to bardzo proste i nieziemsko wygodne. Podczas całej Konferencji Semilac przygotował całe mnóstwo atrakcji dla uczestników i czuje się bardzo przez nich rozpieszczona, a kto tego nie lubi :P
Atmosfera, świetna atmosfera była wyczuwalna od samego początku, wszyscy uśmiechnięci i otwarci! Lokalizacja Konferencji także robi swoje, Stary Browar to nie tylko centrum handlowe, ale mnóstwo świetnych restauracji oraz strefa chilloutu na dworze <3 Uwielbiam to miejsce, ale nie cen za parking :P Może następnym razem jakaś zniżka dla uczestników BCP?
Ludzie, to tak naprawdę dla nich w ogóle się na takiej imprezie pojawiamy, aby poznać się osobiście, a nie tylko online. Łączą nas wspólne pasje i czujemy się w swoim towarzystwie wspaniale. Szybko nawiązujemy kontakty, buzia nam się nie zamyka, no chyba, że kiedy przychodzi pora na wspólne selfie.
 Marta (Bazyliowy Mus), Adam (Parowar Faceta), Kasia i Przemek (Niezły Młynek) - wspaniali ludzie, pozytywni i pełni pasji <3 Foto zwinęłam od Marty (Bazyliowy Mus).
Tej Pani chyba nie muszę przedstawiać, z Kasią (Twoje DIY) znamy się z Insta i od razu znalazłyśmy wspólny język, świetna z niej babka! Foto także pożyczone z jej Insta

Dziękuję Wszystkim za towarzystwo, dobrą zabawę i do zobaczenia, bo przecież widzimy się już niedługo na kolejnej imprezie! Już nie mogę się doczekać.

Komentarze

  1. Musiało być naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam relacje na instagramach i snapach. :) Muszę się zainteresować imprezą za rok. Szczególnie, że mieszkam 3 minuty od Browaru i nie wiem, jakim cudem przegapiłam wydarzenie w tym roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a bedzie post o twojej metamorfozie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)