Pink At Him od Sally Hansen z dodatkiem

Coraz rzadziej sięgam po stemple czy szalone ozdoby do paznokci, a coraz częściej stawiam na delikatność i proste rozwiązania, pewnie to tylko chwilowe, ale całkiem mi się podoba i widzę w tym sens.

Lakier Inglot z nr 205 to jeden z tych lakierów, który każdemu mani nada blasku i fantastycznie współgra z mnóstwem kolorów. Taki lakier z flakesami musicie mieć w swojej kolekcji, ja swój dorwałam podczas urlopu na Malcie. 

Jako lakieru bazowego użyłam przepięknego pastelowego różu Pink At Him od Sally Hansen, który kryje perfekcyjnie po 2 warstwach i jest jednym z moich ulubionych lakierów z tej serii. 
Jak się Wam podoba?

Komentarze

  1. bardzo ładny , iskrzący efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość je się super, kolor taki delikatny i dziewczęcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się ze sobą zgrały. Każdy chyba czasem ma tak, że ciągnie go do prostoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc troszkę dziwnie wygląda kształt płytki i ten kolor, mam wrażenie jakbyś miała naklejki zamiast paznokci :D

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek jest piękny takie uroczy ;D Do tego błyskotki <3
    Jedno co to nie jestem przekonana do tego kształtu na Twoich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż super! Ja nosiłabym go jednak bez tego topu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten bazowy różowy jest cudowny *.*
    Nie porzucaj stempli! One czują i jest im przykro xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycja, jak zwykle oszałamiasz! róz zawsze w modzie, a te drobinki dodają ekstrawagancji Twoim paznokciom;) Juz nie potrzeba żadnej bizuterii do tych pazurków;))Delikatnośc jest zawsze w modzie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama też powoli zmierzam do takiego kształtu paznokci, jednak już na dłuższych :) połączenie lakierów rewelacyjne, uwielbiam róże z takimi akcentami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten top z flejkami z BPS i z my secret. Jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z kolei stawiam na różne kombinacje na paznokciach, typu wzorki, naklejki, wole taki niż jednolite kolory, ale każdy ma swój gust :) Ostatnia właśnie przerzuciłam się z klasycznych lakierów na hybrydy, i powiem Ci ze to była dobra decyzja. Wzorki wytryzmują do 3 tygodni, koniec malowania paznokci co parę dni :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)