Naked Canvas od Orly oraz mlecze na wietrze

Tak, dobrze widzicie! Zmieniłam kształt paznokci, potrzebowałam zmiany i moje paznokcie także tego potrzebowały. Ostatnio zaczęły mi się rozdwajać i często haczyć, ale pracuję nad tym. 
Miałam ochotę na delikatne zdobienie i przypomniałam sobie, że mam do tego idealny kolor lakieru i naklejki wodne wpasowujące się z klimat tej lekkości. Naked Canvas od Orly, to kolor z delikatnie połyskującymi i opalizującymi różowymi drobinkami, dobrałam do lakieru naklejki mleczy na wietrze, które czekały na swoją kolej od kilku miesięcy.
Lakier pokrył w pełni po 3 cienkich warstwach, nie pozostawił smug, bardzo dobrze się rozprowadza. 
Kształt jest jeszcze troszkę do dopracowania, ale czekam, aż paznokcie podrosną.
Do wykonania zdobienia użyłam:

Produkty Born Pretty Store kupicie w ich sklepie internetowym, lakiery Orly również.

Przy zakupach w sklepie BornPrettyStore możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego BSL91, który uprawnia do 10% zniżki od cen podstawowych, nie działa przy produktach w promocji.
 
Jak podoba Wam się moja propozycja?

Komentarze

  1. Piękne pazurki, bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne mani i dowód na to, że krótkie pazurki też mogą być piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i bardzo delikatne :-) super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięnie wygląda połączenie takiego delikatnego kolorku z motywem dmuchawcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie !!! dmuchawce, tego określenia szukałam :)

      Usuń
  5. Fajny kolor bazowy. Sama tydzień temu też miałam na paznokciach dokładnie te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie mam podobny kształt paznokci ;) Naklejki urocze, jednak mi najbardziej się podoba ta z całym dmuchawcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale, słodkie, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne paznokcie :)
    Te naklejki można kupić na aliexpress za ow iele mniejsza kasę :)
    Ja je dostałam za 0,55 dolara za 2 takie opakowania :) BPS też tam sprzedaje swoje produkty taniej niz przez własną stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)