Kolia od Happiness Boutique

Lubicie biżuterię? Ja bardzo! Niedawno stałam się właścicielką przepięknej i bardzo okazałej koli od Happiness Boutique. Śledzę ich profil na Instagramie i jestem w szoku, jak dziewczyny z całego Świata łączą ją z różnymi stylizacjami, wcale nie zawsze eleganckimi. Podoba mi się na ich stronie to, że klientki mogą dodać swoje zdjęcia w biżuterii i dzięki temu inne klientki mają "wizualizację" ich produktów.

Kolia jest niezwykle interesująca, bardzo kobieca i cieszę się, że wybrałam właśnie ten model. Wykonana jest bardzo solidnie, dokładnie i tak samo dotarła do mnie zapakowana. Przesyłka dotarła do mnie w ciągu tygodnia, towar zostaje wysyłany z Niemiec. Cena takiego cuda, to 123,02 zł, a wysyłka jest darmowa.
Sklep Happiness Boutique oferuje naprawdę piękną biżuterię, szczególnie naszyjniki bardzo mi się podobają. Sprawdźcie koniecznie! Do tego oferuje także program dla klientów, gdzie uzyskane punkty, można wymienić na nagrody. Organizowane są także comiesięczne rozdania dla klientów na stronie ich sklepu. Fajnie, że organizują coś takiego, to zawsze możliwość zdobycia fajnej nagrody.
Na paznokciach mam lakier Gel Finish w kolorze Chick Pink od FM.

Specjalnie dla Was otrzymałam kod rabatowy, dzięki któremu przy zakupach otrzymacie aż 10% zniżki! Kod amethystblog, obowiązuje przy zakupach za minimum 19 euro i jest ważny aż do 24 czerwca! 

Zerknijcie do ich sklepu i dajcie mi koniecznie znać, czy coś wpadło Wam w oko :)

Komentarze

  1. Piękny ten naszyjnik, uwielbiam takie okazałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor na pazurkach :) Naszyjnik również świetny - mam coś w tych klimatach - jest zdjęcie na blogu przy samoopalaczu. Zerknij może Ci się spodoba.
    A tak to jeszcze zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda u ciebie ten naszyjnik. :) Ja chyba jednak nie zdecydowałabym się na coś tak okazałego. Preferuję delikatną biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie naszyjniki <3 Widzę go u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi ale dla mnie to taki tandetny koszmarek :< Niby okazała a jednak tak bardzo sztuczna, kojarzy mi się z biżuterią sprzedawaną w kioskach >.<

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ale chyba nie umiałabym nosić tak wielkiej biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolia jest super, bardzo mi się podoba, ale mam problem z dopasowaniem takich rzeczy do ubrań, więc u mnie raczej odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna.
    Nie mniej ja osobiście wolę delikatniejsze błyskotki.
    Takie duże wolę podziwiać u kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam bardzo podobny kolorek z semilaca, a Ty nie wolisz hybryd? Dla mnie klasyczne lakiery są nieporównywalne z hybrydami. Zazdroszczę Ci takiego pięknego naszyjnika, jest zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)