Idealne fit śniadanie na niedzielę!

Weekend, czas kiedy mamy ochotę na pyszne śniadanko i to najlepiej w łóżku! Mam dla Was przepis na idealne śniadanko, które prezentuje się obłędnie, a smakuje jeszcze lepiej! Sama sprawdziłam i polecam Wam to samo! Jeśli dbacie o linię, a chcecie zaszaleć bez wyrzutów sumienia, to zapoznajcie się z moim przepisem. 

Do przyrządzenia potrzebujemy:
GOFRY 4 sztuki:
  • 100g mąki pszennej razowej
  • 1 jajko
  • 100g mleka
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki melasy
  • 2 łyżki otrębów pszennych
  • 2 łyżki kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 
POLEWA:
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka chudego serka twarogowego Emilki 0% tłuszczu, dostępnego między innymi w Netto
  • odrobina cukru waniliowego
  • odrobina ksylitolu
 + Truskawki oraz kruszone ziarno kakaowca For Fit

Wykonanie:
Rozgrzej gofrownicę. W misce wymieszaj mąkę, proszek do pieczenia, otręby, kakao, jajko, melasę, po czym stopniowo wlewaj mleko, całość wymieszaj trzepaczką. Posmaruj gofrownicę minimalną ilością oleju 0kcal Pam i wlej ciasto. Ja nie wypełniam formy w całości, a każdą formę tylko częściowo. Piecz gofry kilka minut, podaj z polewą, truskawkami oraz posyp ziarnami kakaowca.
Smacznego :)

PS Koniecznie dajcie mi znać, czy przygotowaliście śniadanko z mojego przepisu i oznaczajcie mnie na swoich zdjęciach.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)