Calvin Klein, Euphoria EDT

Euphoria od Calvin Klein, to zapach znany przez większość kobiet. Wiem doskonale, że ma mnóstwo zwolenników, a zapach ten jest jednym z topowych na rynku! Potwierdzacie? Na pewno kiwacie teraz głowami, przytakując ^^

Nie wiem czy wiecie, ale Euphoria to nie jeden zapach, a kilka! Ale od początku, euforia - stan bardzo dobrego samopoczucia i radosnego podniecenia. Brzmi zachęcająco i już na tym etapie jesteśmy zainteresowani.

Posiadałam pierwszą wersję tego zapachu, czyli tę najbardziej rozpoznawalną, która powstała w 2005 r. Jest dziełem tercetu: Dominique Ropion (Georgio Armani Acqua di Gioia, Givenchy Amarige), Loc Dong (YSL Manifesto, Paco Rabanne Olympea) i Carlos Benaim (Calvin Klein In2You, Elizabeth Arden Red Door). Stworzyli oni perfumy kwiatowo-owocowe, które stały się klasykiem wśród oferowanych woni Calvina Kleina. Początkowa nuta głowy wody toaletowej Euphorii (EDP) wabi nas owocami kaki i granatu oraz akordami zielonymi. Nuta serca zatrzymuje poprzez kwiaty lotosu, czarnej orchidei oraz champaca. Końcowymi  akordami bazowymi są: ambra, mahoń, czarny fiołek, bursztyn, piżmo oraz nuta kremowa.

Teraz posiadam wodę toaletową (EDT), która różni się składem od EDP – jest lżejsza, powstała w 2009 roku. Zapach z kategorii kwiatowo-orientalnej, reklamowany jako zmysłowy i tajemniczy. Nuty głowy to sycylijska bergamotka, brzoskwinia oraz zielone liście. Nuty serca to lotos, champaca (zwana kwiatem radości), orchidea i białe kapryfolium. Baza kompozycji to drzewo sandałowe, płynna ambra oraz likier Bailey's. Kształt flakonu to motyw muszli i został niezmieniony, ale różni się metalowym elementem, który umieszczono na górze. Całość prezentuje się bardziej delikatnie i niewinnie. Co do trwałości, to określam ją na średnią, zapach ginie po 4-5 godzinach.
Perfumy odzwierciedlają aromaty orientu i egzotyki. Bardzo polubiłam tę lżejszą wersję, jest idealna na ciepłą wiosnę oraz lato. Nie przytłacza i nie "dusi", a to dla mnie bardzo ważne

Woda toaletowa 30 ml/84,80

Ten oraz inne zapachy z serii Euphoria kupicie w perfumerii internetowej Perfumesco.pl, która w swojej ofercie posiada wyłącznie oryginalne produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach.
Marka Calvin Klein korzystając z ogromnego sukcesu Euphorii rozszerzył swoją ofertę o kilka kolejnych odsłon tych perfum. Są to CK Euphoria Essence, CK Euphoria Gold, CK Euphoria Endless, CK Euphoria Forbidden i CK Euphoria Blossom, CK Euphoria Spring Temptation. Szczerze mówiąć wersja klasyczna EDP oraz ta lżejsza EDT to jedyne, które znam i obie są dla mnie hitami, więc może sięgnę i po kolejne odsłony.

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba zapach tych perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję Blossom i wg mnie jest lżejsza i mniej 'oficjalna' od pierwowzoru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, którą prezentuję również jest lżejsza, ale powącham Blossom, kiedy będę w drogerii.

      Usuń
  3. Wstyd się przyznać, ale nigdy ich nie wąchałam jakoś nigdy mnie do tego nie ciągnęło widząc flakon na półce. Czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachu nie znam, ale przyznaję się bez bicia że bardziej niż perfum zainteresował mnie piękny krajobraz i morze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda dopisała, zdjęcie wychodziły pięknie, nie mogłam przestać cykać.

      Usuń
  5. znam i lubię ten zapach, jest bardzo przyjemny. nie mam go jednak w swojej kolekcji, ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to narobić, polecam drogerię Perfumesco, ceny są bardzo przystępne.

      Usuń
  6. Fajny zapach, dla mnie trochę za lekki :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia przyćmiły mój ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :* Zapraszam do obserwacji oraz polubienia mnie w Social Media :)